viernes, 30 de abril de 2010

El circo de las mariposas



Os cuento en clase...

5 comentarios:

  1. es precioss... precioss... en nuestra clase le enkanto a todos....

    ResponderEliminar
  2. De que vai esto das bolboretas? Eu non me entero de nada... Debe ser o comezo da senictude

    ResponderEliminar
  3. non ritxi ti non te enteres fixo que ten que ver coa teoria do caos xa sabes cando unh bolboreta axita as aas nunha esquina do mundo ....Mando carallo o que fai unha bolboreta jajajaja

    ResponderEliminar
  4. A verdade e que quedei alucinado despois de velo, que gozada. Últimamente sintome reflexado no protagonista xa que hai uns meses que estou pasando unha mala racha pero despois de ver este maravilloso corto parece que me sinto un pouco mais animado e forte para continuar coa mina loita. Conto coa axuda dos meus amigos e coa xente que me quere. Ah! gracias Maria por esta maravilla de video.

    ResponderEliminar
  5. Adelantacheste Richi:)¡¡¡ Alegrome moito de que che gustara, de que te chegara a mensaxe do mesmo e que te "axudara"¡ Hoxe veremolo tod@s na clase. Moito animo¡

    ResponderEliminar